sobota, 5 października 2013

On sprawia, że jestem szczęśliwa :)


Jego troska o moją osobę jest tak wielka, że aż mi chwilami zapiera dech. 
W końcu się doczekałam, że ktoś mnie docenia, w pełni akceptuje, a nawet mówiąc wprost jest zachwycony moim całokształtem i moją obecnością. 
Zrobiłby wszystko, żeby mnie zadowolić.



Wiem, że do takiej akceptacji drugiej osoby trzeba dorosnąć i dlatego uwielbiam dojrzałych facetów. Oni wiedzą, co w życiu jest ważne, nie przykładają wagi do pierdółek, potrafią przejść do porządku nad nieistotnymi sprawami, potrafią się opanować w porę.

Najlepszy umie w dodatku bawić się seksem jak nikt inny. Jest cudowny :)))
Będąc z nim przenoszę się w zupełnie inną rzeczywistość w marzenia.

Wczoraj przeżyłam kolejny wspaniały romantyczny wieczór:
  • On
  • nastrojowa muzyka
  • kominek 
  • wino 
  • świece 
  • przecudowny seks najwyższej próby

2 komentarze:

Twój komentarz będzie opublikowany po przeczytaniu przez autorkę. W ten sposób każdy wpis zostanie zauważony.