środa, 3 grudnia 2014

Biustonosz

Od dłuższego czasu nie używam stanika, a i w młodości też raczej mało nosiłam. Mam nieduże piersi, a ciąże i karmienie dzieci im wcale nie zaszkodziły. Ostatnio można powiedzieć, że się nieco powiększyły, wypiętrzyły i wypiękniały (fitness?). Mąż wreszcie przestał dogadywać, że są zbyt małe, a kochankowie mnie bezsprzecznie znakomicie dowartościowali.

Jakoś tak się dzieje, że trafiam na mężczyzn, którzy ponad ukrywanie kobiecych wdzięków w bieliźnie przedkładają nagość. Jest to dla mnie bardzo wygodne, ponieważ nie muszę krępować się stanikami, obciągać ich w razie podniesienia rąk w górę itp. i zaoszczędzone kilkadziesiąt złotych też się liczy w skromnej kieszeni.

Wśród tych facetów wyjątki były dwa: cholernie namiętny wysportowany czterdziestolatek, dla którego stroiłam się w czerwoną bieliznę stringi i nadmuchany push up, oraz mój najmłodszy - niespełna trzydziestolatek - przed którym afiszowałam się niemal w takim samym anturażu, ale koloru białego.

Zauważyłam, że to tych młodszych facetów rajcują kobiece fatałaszki. Lubią też pończochy, najlepiej kabaretki. Oni zdejmują bieliznę, ale pończochy zostawiają i podniecają się ich widokiem na nogach kochanki (np. też Gruby Korzeń).

Mój mąż i Naj zupełnie nie zwracają uwagi na bieliznę, oni chcą mnie od razu, bez zbytecznych pancerzy, sauté.

Pierwszy za to... o! ten zauważa każdą bieliźnianą nowość, ale... czym prędzej własnoręcznie mnie jej pozbawia. Chyba z nim nigdy nie próbowałam pończoch (samonośnych oczywiście). 
W każdym razie to z jego powodu, a i trochę, żeby sobie sprawić coś nowego, udałam się do sklepu z bielizną. Kupiłam wcześniej na portalu zakupów grupowych w niskiej cenie talon na dobry biustonosz wraz z poradą profesjonalnej brafiterki. 
Całkiem nowe doświadczenie. Spędziłam około godziny na przymierzaniu różnych staników i słuchaniu, jak powinno się lokować w nich piersi. Było przyjemnie, panienka starała się bardzo, ale po wybraniu tego najodpowiedniejszego biustonosza okazało się, że należy dopłacić różnicę pomiędzy nabytym kuponem a jego wartością rynkową. Oczywiście, jak się okazało, nie doczytałam warunków usługi i, dusząc swój wstyd z tego powodu (pewnie niesłusznie, ale nie umiem zadziałać w takich sytuacjach racjonalnie i bezkompromisowo, kiedy odkrywam swoją naiwność), dopłaciłam stosowną kwotę. 

Mam teraz nowy biustonosz, ale wcale nietani. Mi się bardzo podoba. Ciekawe, co powie na to Pierwszy. Mąż stwierdził, że owszem, ładny, ale pewnie podzieli los innych pancerzy i zagości na stałe w bieliźniarce. :)

Upraszam: Czytajcie dokładnie warunki dealu.





PS
Pierwszy stwierdził, że biustonosz jest bardzo ładny i czym prędzej mnie z niego rozebrał :-)
Mąż oczywiście miał rację stanik zazwyczaj leży w bieliźniarce jak inne, nie czuje się w nim dobrze, bo odbiera mi dech.

 


6 komentarzy:

  1. Słit focią mamisz, z uśmiechem między buforami?
    A poważnie, trzeba żeńskiego abnegata,
    żeby nie dać piersiom pooglądać świata.
    I tak na marginesie,
    to czarne wartości do cycków nie wniesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słitfocie na czasie w dzisiejszej dobie,
      więc i ja czasami jakąś sobie robię.
      Tak więc kolejny stanik nie spełnia u mnie swego zadania.
      Wielkie piersi muszą być podtrzymywane z powodu grawitacji, ale moje świetnie sobie dają radę bez pancerza.

      Usuń
  2. Całkiem ładny "pancerz". Niestety skazana jestem na staniki, bo genetycznie w mojej rodzinie "przyrost przedni" duży - co wkurza mnie strasznie odkąd skończyłam 13 lat:( Teraz moja córcia wciąż się wkurza że duży biust dostała w pakiecie - a ona wcale się na to nie pisała:( Ten na zdjęciu jest z fiszbinami więc też nie mogłabym go nociś. Akurat z tym rodzajem bielizny zawsze mam problem i naprawdę ciężko mi znaleźć odpowiedni, za duża miseczka za mało pod biustem, więc zazwyczaj kupuję i przerabiam;)
    Miłego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Tzw. Bozia nie daje wszystkim po równo. Moim problemem był zawsze niedomiar biustu. Dopiero teraz doceniam tę "praktyczność".
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Pokazałaś zakup cenny
    zasłaniając skarb bezcenny.
    Po cóż cuda skrywać zgoła,
    kto po cyckach poznać zdoła? ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. masz racje
    ja też nie noszę :)

    powsternacy

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie opublikowany po przeczytaniu przez autorkę. W ten sposób każdy wpis zostanie zauważony.